Snelle en efficiënte ondersteuning

Snelle en efficiënte ondersteuning

Professionele ondersteuning

Welkom bij de ServiceDesk van ALTA-ICT

Om ondersteuningsaanvragen te stroomlijnen en u beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van een ondersteuningssysteem. Aan elke ondersteuningsaanvraag wordt een uniek ticketnummer toegekend dat u kunt gebruiken om de voortgang en antwoorden online bij te houden. Ter referentie bieden wij complete archieven en een overzicht van al uw ondersteuningsverzoeken. Een geldig e-mailadres is vereist om een ticket te openen.

Open een nieuw ticket

Open een nieuw ticket

Geef zoveel mogelijk details zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen. Log in om een eerder ingediend ticket bij te werken.

Open een nieuw ticket

Check Ticket Status

Controleer ticket status

We bieden archieven en geschiedenis van al uw huidige en eerdere ondersteuningsverzoeken, compleet met antwoorden.

Controleer ticket status

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...